19285
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2347.)
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych zasad mówi, że nawet najlepsza kampania reklamowa nie poprawi sytuacji źle zarządzanej firmy lub sprzedaży niedoskonałego produktu. Działania public relations będą więc skuteczne dopiero wtedy, gdy będzie im towarzyszyć sprawne zarządzanie firmą lub instytucją. Książka zawiera teksty z pogranicza teorii i praktyki. W części pierwszej przedstawiono kategorie wizerunku i znaczenie public relations w sytuacjach kryzysowych. Drugą część poświęcono tym działaniom, których podmiotem jest samorząd lokalny lub, szerzej, lokalna społeczność. Omówiono tu także znaczenie lokalnego radia w relacjach samorządów lokalnych z otoczeniem oraz nową w Polsce działalność public relations na rzecz służby zdrowia. Publikacja jest kontynuacją serii zapoczątkowanej książką "Teoria i praktyka propagandy". Podobnie jak poprzednie, jest skierowana zarówno do studentów nauk społecznych oraz dziennikarstwa, jak i do praktyków zainteresowanych wynikami badań nad public relations, rozwijających się w Polsce od dziesięciu lat.
Status dostępności:
Imbramowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej