18969
Book
In basket
WPROWADZENIE DO MARKETINGU W AGROBIZNESIE Co to jest agrobiznes? Przedsiębiorstwo w agrobiznesie Instytucje w agrobiznesie Potrzeby nabywców jako punkt wyjścia działań marketingowych Rynek surowców żywnościowych i artykułów żywnościowych Wzajemne relacje i konflikty między producentami żywności i konsumentami Popyt na żywność i jego uwarunkowanie Czynniki kształtujące podaż surowców żywnościowych II. PODSTAWY PODEJMOWANIA DECYZJI MARKETINGOWYCH W AGROBIZNESIE Podstawowe kategorie ekonomiczne związane z marketingiem Makro- i mikroujęcie marketingu.
Availability:
Trzyciąż - wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Notes:
General note
U góry okł. : podręcznik szkolny.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 154-[155].
Target audience note
Podręcznik szkolny do przedmiotu Marketing dla techników i szkół policealnych do nauki zawodów technik agrobiznesu, technik rolnik, technik ogrodnik, technik hodowca koni, technik żywienia i gospodarstwa domowego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again