18969
Książka
W koszyku
WPROWADZENIE DO MARKETINGU W AGROBIZNESIE Co to jest agrobiznes? Przedsiębiorstwo w agrobiznesie Instytucje w agrobiznesie Potrzeby nabywców jako punkt wyjścia działań marketingowych Rynek surowców żywnościowych i artykułów żywnościowych Wzajemne relacje i konflikty między producentami żywności i konsumentami Popyt na żywność i jego uwarunkowanie Czynniki kształtujące podaż surowców żywnościowych II. PODSTAWY PODEJMOWANIA DECYZJI MARKETINGOWYCH W AGROBIZNESIE Podstawowe kategorie ekonomiczne związane z marketingiem Makro- i mikroujęcie marketingu.
Status dostępności:
Trzyciąż - wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okł. : podręcznik szkolny.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 154-[155].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik szkolny do przedmiotu Marketing dla techników i szkół policealnych do nauki zawodów technik agrobiznesu, technik rolnik, technik ogrodnik, technik hodowca koni, technik żywienia i gospodarstwa domowego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej