Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Trzyciąż - wypożyczalnia
(1)
Autor
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Informatyka
(1)
Komputery
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(336)
Edukacja i pedagogika
(160)
Socjologia i społeczeństwo
(106)
Medycyna i zdrowie
(96)
Kultura i sztuka
(70)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(68)
Literaturoznawstwo
(66)
Biologia
(62)
Podróże i turystyka
(48)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(48)
Rozwój osobisty
(44)
Kulinaria
(43)
Religia i duchowość
(38)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(27)
Hobby i czas wolny
(26)
Etnologia i antropologia kulturowa
(23)
Geografia i nauki o Ziemi
(23)
Kultura fizyczna i sport
(23)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(15)
Fizyka i astronomia
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Styl życia, moda i uroda
(11)
Językoznawstwo
(10)
Nauka i badania
(10)
Rolnictwo i leśnictwo
(10)
Filozofia i etyka
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Transport i logistyka
(4)
Dom i ogród
(3)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Archeologia
(2)
Kuchnia i gotowanie
(2)
Chemia
(1)
Cwiczenia oddechem
(1)
Gospodarka
(1)
Medycyna
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Turystyka i podróże
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Docent 100 procent i... Szalona histeria komputerów / Marcin Kozioł. - Warszawa : Prószyński Media, 2017. - 159, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (?es). Obaj dali się wessać i z wnętrza komputera (sieci komputerowej) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też gier, internetu itd. "Bo jak się jest w środku komputera - wie się o nim wszystko". Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz "kanciastą" oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bit. Źródło: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej