Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Trzyciąż - wypożyczalnia
(4)
Autor
Dobrzański Jarosław
(1)
Hartley Robert F. (1927- )
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
McGregor Erik
(1)
Pasierska Agnieszka
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Witek Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść polska
(673)
Kobieta
(500)
Powieść amerykańska
(313)
Literatura polska
(270)
Rodzina
(267)
Marketing
(-)
Miłość
(266)
Przyjaźń
(264)
Literatura dziecięca polska
(255)
Tajemnica
(238)
Powieść angielska
(200)
Relacje międzyludzkie
(200)
Literatura młodzieżowa polska
(165)
Zwierzęta
(150)
Opowiadanie polskie
(135)
Nastolatki
(131)
Uczucia
(127)
Zabójstwo
(126)
II wojna światowa (1939-1945)
(108)
Trudne sytuacje życiowe
(108)
Śledztwo i dochodzenie
(105)
Relacja romantyczna
(104)
Powieść obyczajowa
(103)
Poezja polska
(99)
Dziewczęta
(97)
Sekrety rodzinne
(97)
Życie codzienne
(96)
Polska
(95)
Pisarze polscy
(94)
Rodzeństwo
(93)
Małżeństwo
(88)
Policjanci
(88)
Powieść francuska
(87)
Powieść historyczna
(87)
Powieść młodzieżowa polska
(87)
Powieść niemiecka
(81)
Powieść rosyjska
(81)
Magia
(80)
Wybory życiowe
(80)
Dzieci
(75)
Pamiętniki polskie
(73)
Podróże
(71)
Historia
(69)
Ludzie bogaci
(69)
Wojsko
(65)
Żydzi
(63)
Boże Narodzenie
(61)
Osoby zaginione
(61)
Literatura dziecięca
(58)
Wakacje
(58)
Język polski
(56)
Wojna 1939-1945 r.
(56)
Literatura angielska
(55)
Poezja dziecięca polska
(55)
Wychowanie w rodzinie
(55)
Dramat polski
(54)
Matki i córki
(54)
Przestępczość zorganizowana
(54)
Literatura amerykańska
(53)
Zakochanie
(53)
Dziennikarze
(52)
Lektura szkolna
(52)
Polacy za granicą
(51)
Psy
(51)
Dziecko
(50)
Opowiadanie dziecięce polskie
(47)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(46)
Mężczyzna
(45)
Uczniowie
(45)
Uprowadzenie
(45)
Lekarze
(44)
Ludzie a zwierzęta
(43)
Odżywianie
(43)
Samorealizacja
(43)
Seryjni zabójcy
(43)
Chłopcy
(42)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(42)
Przyroda
(42)
Studenci
(42)
Śmierć
(42)
Aktorzy polscy
(41)
Literatura piękna
(41)
Matematyka
(40)
Samotność
(40)
Władcy
(40)
Wsie
(39)
Zemsta
(39)
Fantastyka
(38)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(38)
Dziadkowie i wnuki
(37)
Pisarze
(37)
Powieść
(37)
Publicystyka polska
(36)
Kultura
(35)
Politycy
(35)
Prawnicy
(35)
Szczęście
(35)
Marzenia
(34)
Młodzi dorośli
(34)
Nauka
(34)
Poszukiwania zaginionych
(34)
Temat: czas
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Szczegółowa analiza marketingowych strategii, technik zarządzania pozwala na praktyczne zastosowanie zdobytych umiejętności przez przyszłych menadżerów.Robert Hartley przedstawia i analizuje decyzje oraz działania, które wywołały najgłośniejsze wojny marketingowe, powroty, kryzysy i triumfy pośród największych korporacji. Ćwiczenia i dyskusje dotyczą różnorodnych sytuacji, co gwarantuje wciągającą intelektualną rozrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick - zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek - OxyContin - reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik - oksykodon - był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii - setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach. [nota z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.03. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238,[1] s. : rys., tabele ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.4 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : il. ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej